Pages

Search

Monday, August 15, 2011

PERASAN COOL - PENCUKUR BERSAIZ KAD KREADIT




DO WANT!!


aku ader masalah iaitu cepat tumbuh misai dan janggut.tu tak masok bulu kaki dan bulu-bulu lain lagi tu.tiap kali aku g salon, mesti amoi tu cakap, "aiya, manyak untong la lu, sekben lu panjang, senang kasi style" tapi bagi aku, agak memenatkan sbb setiap 2 hari aku kene cukur.


aper yang menjadi masalah, apabila aku travel, aku slalu luper bawak pisau cukur...n ke 7E la aku beli pisau cukur baru. tiada lagi masalah apabila kini telah wujud pisau cukur dan cerminnya sekali yang bersaiz kat kredit yang boleh dibawa kemana-mana. hanya beberapa langkah mudah, anda akan memiliki kulir muka selembut kulit bayi yang pasti menjanjikan rasa ghairah wanita di sekeliling anda untuk meng-kish pipi anda itu.
hahaha. ayat smart shop!!




p/s: sangat nak tapi macam susah jer beli. aku dah la sangat suck dalam online market ni!!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...