Pages

Search

Wednesday, August 17, 2011

PERASAN FAKTA - RUMAH DARI MOVIE 'UP' YANG SEBENAR (3 GAMBAR)


SWEET+CUTE

aku sangat gila tngok cerita kartun 3d dari pixar and disney. most of them are very entertaining and give good moral value at the same time. 

but one of the movie dari dorang yang aku paling kurang suka adalah cerita UP.aku tertarik nak tngok bila aku usha video sweet romantic love dorang yang bercinta sampai mati tu kat facebook,jadi aku pon mencabuli hak intelek dengan pergi download movie ini instead of buying the original one.yeah! that who asian are! LOL. aper yang wat aku tak suker dengan cerita ni adalah at the begining of the story, the mood is very gloom, depressing and i hate it the much! jadi aku kurang la suka dengan cerita UP ni..

ok, enough with that rubbish talk, lets talk about our topic today, Bangerter Home iaitu pemaju perumahan telah membina sebuah rumah yang kelihatan exactly serupa dengan rumah dalam cerita UP ni. dan semestinyer dorang dah minta izin disney. mereka telah siap membina rumah ini dan mempunyai rupa luaran yang betol-betol sama dengan rupa rumah tersebut di dalam filem. ruang dalaman masih dalam proses dan meraka menyatakan bahawa mereka akan membuat rupa dalamannya juga sama.

rumah ini terletak di Herriman, Utah dan berharga USD 400K. telah pun dibuka untuk tour pada 29 julai hingga 14 ogos yang lepas..

cakap banyak tara guna, moh la enjoy gambar




p/s: biar tak besar rumah tu,yang penting kemas dan ceria. i like!!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...