Pages

Search

Monday, March 21, 2011

AKU - ADA APA DENGAN NAMA??


hye semua!! selamat kembali dalam rancangan.......perasaanku, perasaanmu jua, aku perasan, korang jua mampu~~ yeah! hahahaha

okeh, baru ader sorang follower tapi aku dah dapat soalan dah. (sabar la dulu!), soalannya adalah......

"bang, apsal namer blog abang ni camni? aper maksodnyer bang??"

hehehe..aku dah agak dah pon orang akan tanyer camni.ok, meh aku explain apo reason aku menggunakan nama ini sebagai nama blog aku.

1
sebenarnyer nama penuhnyer adalah contengan perasan, bukan CORETAN PERASAAN, knaper??? sbb kat blog ini lah aku akan menconteng segala aper yang aku raser. yang bukan mengenai perasaan, sbb banyak sangat blog yang aku tngok story pasal love story dorang jer. jadi blog ni bukan pasal love story aku ea.lebih kepada karutan jer..
TAPI!!
aku still akan story sket pasal love2 ni, tp bukan pasal diri aku ar..more to current situation or advice (tu dia! advice u know!hahaha)


2
aku sememangnya seorang yang perasan. jadi aku taw aper yang aku tulis nanti kompom2 la perasan. jadi aku terus la tulis nama blog aku ni contenganperasan.jadi biler ader orang komen "perasan la lu brader", maka dengan tenang aku jawab "lu tngok nama blog la der" wahhaahaha. knaper aku suker memperasankan diri ea?? haha.tu akan datang dari blog di kemudian hari.


3
aku punyer blog, sukati aku ar nak letak namer aper, korang sebok apsal????

Jadi, ni la dia 3..errr.....2 alasan kenaper aku pilih namer ni sebagai nama blog aku. kalau korang tak suka or tak puas hati, insyallah aku akan pertimbangkan balik :) (jangan harap la~~ ader aku kesah??


thats all, gua gerak dulu.salam sayang dari gua yang perasan. assalamualaikum!!!


1 comment:

NadiRah said...

ape hadiah utk 1st follower??
hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...