Pages

Search

Monday, April 18, 2011

AKU - CURRENT MODE: STRESSSSSSSFULLLL!!!!


AKU STRESS!!!

yer, inilah keadaan aku sekarang! stress yang amat sangat!! banyak sangat keje sampai tak terbawak dah!thesis yang bagaikan tiada noktah, mata yang dah macam panda. haduyai...ramai yang cakap, apsal la time-time busy ni ko start blogging, padahal dorang yang tak taw aku terpaksa cari usaha untuk tak tinggalkan monitor n keyboard supaya dapat teruskan mood "menaip" dan "mencari info kat tenet". kalau aku stop, nak dapat balik mood ni memang payah. kalau aku dah start baring, penyakit M tu memang senang sanggat datang.(jadi adakah aku akan berhenti berblog lepas thesis ni siap???) ENTAHLAH..aku pon tak taw!!

owh, lepas ni awal bulan 5 aku dah start practical a.k.a latihan ilmiah. jadi biler memikirkannyer pon wat aku stress. jadi aku letakkan video stress at work place. tengok macam maner scarynyer biler orang yang over stress ni.

YEAH!!! JOM HEMPAS MONITOR! JOM HAYUN KEYBOARD! JOM HANCORKAN SEMUANYA!!!



P/S: doakanlah aku terus kuat untuk hadapi semua ni...doakan aku sempat siapkan thesis ni..:'(

1 comment:

nhzdini said...

nsb baek kte ade agame ISLAM.. yg mengajar care nk uruskan tekanan dgn mengadu kepada PENCIPTA...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...