Pages

Search

Monday, April 25, 2011

PERASAN KREATIF - KITA PADA 1000 TAHUN AKAN DATANG (13 GAMBAR)

OLLO~ OPSS, IT'S HELLO

assalamualaikum semua. ok, semalam aku dah tunjuk gambar tentang apa yang orang pada zaman 1910 fikir apa yang akan terjadi pada tahun 2000. kepada yang tak bacer lagi, bleh la klik dekat SINI

sekarang aku nak tunjuk plak apa yang orang pada zaman 2000 fikir akan terjadi pada tahun 3000. hahaha! yang ini lebih kepada gurauan berbanding fakta...sebab aku macam tak yakin jer tahun 3000 itu akan sampai..lagipun teknologi ni macam boleh dicapai dalam 10 tahun lagi..TEKNOLOGI ker?? hahaha. korang tengok la sendiri karya JIM BENTON ni. enjoy!



















p/s: hahaha. bukan teknologi, hanya sindiran pada sikap manusia yang terus menerus mencipta alat yang pada mulanya untuk kemudahan, namun bertukar kepada alat yang di cipta bagi memenuhi kehendak si PEMALAS! renung-renungkan, dan selamat beramal~ :)

p/s: kalau best, like la FB page..n share kat FB ea :)

4 comments:

NadiRah said...

like3!!!

DiyanaMukhtar said...

satu je kekurangan kat sini, abang xamik kesan berat badan lepas die cipta2 alat cmni.. hahaha~ cuba tgk cte WALL-E.. :p

Sang Perasan said...

sbb tu abg cakap mereka untuk si pemalas

zaradgreat said...

peh. jangan ler jadik camtuh. memang betul2 malas lah nanti manusia. mcm dlm citer WALL E

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...