Pages

Search

Wednesday, April 20, 2011

PERASAN COOL - BOTOL COKE YANG CAMBEST!!



SMART GILER!! NAK SATU!!!

walaupun aku yakin ni sekadar prototype yang tak mungkin akan kuar langsong, tapi aku tetap kagom ngan designer yang design botol ni.bapak smart!! n kalau betol dorang nak wat pon, maybe dorang leh pasarkan kat negara arab yang bapak kaya sampai tak taw nak watper ngan duit dorang tu jer.LOL!


macam biaser, cakap banyak tak guner, moh la nengok sesamer~ :)










p/s: baper la harga coke ni sebotol.nak botol jer.hehehe

2 comments:

Nur Diyana Mukhtar said...

takut na bukak.. :P

ahmad said...

tunggu cucu aku dah besar baru koleksi ni keluar,,,sabar ya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...