Pages

Search

Thursday, April 14, 2011

PERASAN FAKTA - UNDANG-UNDANG VS SEKS


FAKTA YANG AMAT RARE!!

dunia sekarang ni dah memang pelik-pelik, sampai isu mengenai seks pon ada macam-macam hal. jom same- same usha, apa dia undang-undang peling a.k.a rare kat dunia ni:



1. Di dalam Negara yang mengamalkan hukum islam, adalah dilarang sama sekali makan daging binatang yang pernah disetubuhi oleh manusia.binatang tersebut wajib dibunuh.  RARE!

2. LEBANON, undang-undang membenarkan mereka melakukan seks dengan haiwan. Dengan syarat binatang tu kene la betina. Sbb gay tak dibenarkan di Negara tersebut. RARE!

3. WASHINGTON plak, ader undang-undang yang menyatakan bahawa seorang anak dara tidak boleh melakukan hubungan seks………walaupun pada malam pertama.. errrrrr?????? RARE!

4. GUAM, terdapat beberepa lelaki yang merantau seluruh guam untuk menawarkan khidmat pecah dara. Alasan? Undang-undang kat guam tak benarkan anak dara dari berkahwin. Nak kawin? Pecah dara dulu..RARE!

5. SANTA CRUZ, hubungan seks antara lelaki dan wanita adalah di bolehkan, kecuali ibu dan anak. memang RARE!


6. CALI, COLOMBIA. Seorang wanita hanya boleh melakukan hubungan seks dengan suaminyer jer. Tapi pada malam pertama, ibu wanita perlu menyaksikan aksi mereka..haha! RARE!

7. HONG KONG, isteri yang mendapati suaminyer kantoi berzina dibenarkan bunoh suaminyer tapi dengan syarat, hanya menggunakan tangan kosong. Tapi kat pasangan lelaki iaitu perempuan yang berzina dengan lelaki tu, boleh dibunuh dengan cara aper sekali pon. Yeah!! RARE!

8. BAHRAIN,  kerajaan Bahrain membenarkan doctor-doktor lelaki untuk memeriksa kemaluan pesakit wanita.tapi dengan syarat, perlu melihat melalui cermin iaitu dengan reflection. Malaysia macam maner?  RARE!

9. Tremonton Utah yang paling RARE!! Barang sesiapa yang berjantina wanita yang kantoi beromen di dalam ambulans (ambulans???), akan didakwa berkelakuan sumbang. Namernyer akan dipampang di muka surat akhbar! Hahaha. N the best part, yang lelaki tak kene aper-aper. Hakhak!


10. MALAYSIA yang merupakan negara islam, hubungan sejenis adalah haram sama sekali, tetapi berita-berita mengenainya sangat kerap terjadi apabila beberapa pemimpin, artis, mahasiswa dan ramai lagi yang mengamalkan gaya hidup ni, dan dengan bangganya mengatakan "SAYA GAY, SAYA OK" namun isu poco-poco juga yang di ambil berat oleh mufti. RARE!

p/s: nak g GUAM ar.hehe :p

3 comments:

JIRAN KOLEJ SEBELAH said...

HAHA, NICE... SAL ISU POCO2, DI FATWA HARAM JE, RAMAI YG IKUT... BAGUS2... TP ROKOK PUN DI FATWA KAN HARAM, X RAMAI PLAK NAK IKUT, BKN PERNAH ADA COP HALAL PUN ROKOK TU... TP X DE PLAK ORG NAK BOIKOT ROKOK... APE KEJADAHNYA SEMUA INI?

ashraf (SIR) said...

ok, tunggu kemunculan post pasal rokok ea :)

DiyanaMukhtar said...

post ni memang RARE! :p hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...