Pages

Search

Sunday, April 17, 2011

PERASAN KREATIF - MENU FOR KIDS

AGAK KRETIF DI SITU

ollo semua, korang kalau g kedai makan,korang tengok menu tak? aku tak sangat la.lain la kalau aku makan kat restoran mahal-mahal. tapi ader kawan aku sorang ni, makan kat kedai biaser pon mesti nak mintak menu. tak paham aku. makanan bukannyer lain pon.samer jer.nasi,mee, kuew teow and mihun jugak. tapi aper aku nak tunjuk ni bukan la menu kedai-kedai biaser macam AZURA SEKSYEN 3 tu, menu yang seswai untuk budak-budak. memang rare and kretif. bleh gak digunakan untuk jadi bahan mainan dorang maser kiter tengah makan. hehehe. kalau koyak, padan muker restoran! hahahahahah!









agak tertarik dengan no 2, sebab pada masa yang sama bagi informasi kepada budak kecik. tentang aper?? tengan BURUNG. huhuhu :p

1 comment:

Nur Diyana Mukhtar said...

kedai mana ni? :P abang kutuk yana ek? yana g MAPLEY pun mintak menu.. aahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...