Pages

Search

Sunday, April 3, 2011

PERASAN LAWAK - ANUGERAH BINTANG PERASAN BERITA HAIRAN




LOL! WAHAHHAHAHA!


hari ini idea untuk menghanjeng orang lebih sket. (marah la si ustaz perasan kat gua nanti), haha. ok, ramai yang taw yang pemenang Anugerah Bintang Popular Berita Harian adalah shahizy Sam (tak taw la eje betol or salah), tapi ader satu lagi anugerah rekaan gua iaitu ANUGERAH BINTANG PERASAN BERITA HAIRAN. yeah!! ABPBH gak! jadi, tahukah anda siapakah pemenangnya?? AND THE WINNER GOES TO.........




DR ROZMEY!!!LOL!!

di sini gua sempat salin ucapan dr rozmey:

saya dah agak dah yang sayer akan menang dengan jayanyer!! ader ker yang lebih perasan dari sayer?? filem 2 ALAM tu "memang sangat best, semua orang taw". kalau tak best, masakan kutipan mencecah puluhan juta!!

di sini, saya ingin mengumumkan berita gembira buat rakyat malaysia, bahawa saya akan menghasil sebuah lagi filem maha hebat! oleh kerana kejayaan filem 2 ALAM ini, seorang bintang hollywood, PAMELA ENDERSON telah bersetuju untuk membintangi filem saya yang seterusnyer yang berjudul HAIRY ROZMEY! saya yakin dan PERASAN anda semua akan terus menyokong saya! rozmey boleh! waharharhar!


DAN FILEM AKAN DATANG!!!

nantikan kemunculan filem ulong ini di pawagam berdekatan


mesti korang nak taw siaper pesaing hebat dr rozmei kan??? ni dia~

prop rajak moKHAIden. XD



p/s: berita ini semestinyer palsu! hanya rekaan semata-mata dan takder kene mengena dengan yang idop, pengsan, koma, yang tengah di CPR mahupon yang dah meninggal. hehe :p





7 comments:

Udzair said...

hahaha...ini bangang...ini ini ini bangang

ArtPixel Studio. said...

hahaha,... memang lawak giler lah,... contenganperasan, aku tumpang copy paste ek,... mungkin lebih ramai nak tau "update" tentang dr. rozmey nih,... hehehe~~~

NadiRah said...

kalau nak copy kene credit utk blog ni...

ashraf (SIR) said...
This comment has been removed by the author.
ashraf (SIR) said...
This comment has been removed by the author.
ashraf (SIR) said...

aiman: boleh jer copy tapi statekan la blog asal ea.kalau boleh tolong promote, sayer blogger baru :)

logorithm said...

Hehe... keratan akhbar tuh macam real jer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...