Pages

Search

Sunday, April 17, 2011

AKU - ISU PANAS TENTANG TANGAN DI DADA, MATA KE ATAS (TDDMKA)

HADOI LA =,='

tak sangka isu TDDMKA aku mengenai AMIR MAHARAJA LAWAK semalam menyebabkan seorang pembaca blog ini meng-email persoalan kepada aku. adakah terlalu kasar gurauan aku itu, atau beliau sendiri yang menyebabkan situasi jadi panas. hujah beliau mengenai isu TDDMKA tu pun, menyebabkan aku terfikir sekejap. tapi aku yakin aku betol, dier salah! dier ader mengirimkan GAMBAR BUKTI TDDMKA beserta hujah dier. korang tngok, dan nilai la sendiri aku atau dier yang betol. aku dah malas.. =,='

Tangan Di Dada, Mata Ke Atas yang aku maksodkan adalah seperti ini


ini...


dan ini!!!




TAPI MAMAT NI BERKERAS DAN WAT AKU PANAS MENYATAKAN TANGAN DI DADA, MATA KE ATAS SEPERTI GAMBAR DI BAWAH INI!!




HUMPH!! SUNGGOH BENGONG! AKU YAKIN AKU YANG BETOL!!


P/S: aku salah ker dier yang salah??? hahahahahah!


8 comments:

핑크색의 여인 said...

sengal giloo!!!dia xpenah tengok sentap tue kowt!!! dlm erti kate yg lain dia tue *agak ketinggalan giler*

ashraf (SIR) said...

sesungguhnyer dier kompius di antara TDDMKA (tangan di dada mata ke atas) dengan TDBDMKA (tangan di BUAH dada, mata ke atas) wakakakkakaka!

Sophie Al-Yahya said...

datang dr SB.

haha..sumpah lawak. adesss.. ohh inilah yg dimaksudkan tangan didada mata dia atas tu.adesss..

ashraf (SIR) said...

sophie: haha. yang 3 di atas itu ok, yang di bawah tu palsu!! hehe :p

emak. bukan penari tiang said...

~TDDMKA~

combi said...

hahaha..mampu gelak aje..hahahahahhaha

combi said...

hahaha..mampu gelak aje..hahahahahhaha

aslann said...

HAHAHAHAHAHA...best gak TDBDMKA, tp kat dada org lain la.. :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...