Pages

Search

Thursday, April 28, 2011

PERASAN RARE - EVERYTHING IS 'PUKAL' IN CHAINA (10 GAMBAR)



OMG! LOL!

China, negara yang amat terkenal dengan kepadatan penduduk yang amat banyak. aku ader terbacer kat maner ntah, bahawa kalau dibawa semua penduduk China ke Malaysia yang tercinta ni, kita semua hanya mampu berdiri, tak boleh, baring mahupun duduk menunjukkan betapa ramainya penduduk negara tembok besar ni. 

dorang ni gak terkenal dengan barang-barang tiruan. haha. raja ciplak la kirenyer, dan dijual dengan harga sangat murah. aku pernah dengar tokey pasar malam cakap, dorang beli barang-barang macam jam, kasot n macam-macam lagi kat china. guest what..dorang timbang kilo jer barang-barang tu.bapak murah!!

meh nengok macam maner orang china ni bawak barang banayk-banyak ni nek BESKAL jer..di ulangi..BASIKAL!!















p/s: tak taw nak cayer or tak..sebab pelik gak basikal dier tak wheelie macam mat-mat rempit tu.hehe :p


1 comment:

ahmad said...

jimat kos ni wkakakaka
tak de kos minyak
takyah bayar cukai jalan
yang penting badan sihat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...