Pages

Search

Tuesday, April 26, 2011

PERASAN FACEBOOK - LUAHAN HATI LISA SURIHANI TENTANG LELAKI DI HATINYA





OMG! OYG!

teka teki mengenai siapa lelaki yang berjaya mencuri hati malaysian sweetheart, si lisa surirumah..opss!! lisa surihani terjawab. kesahihan cerita ni?? tak perlu dipersoalkan lagi...dia sendiri letak kat facebook dier. dan orangnya memang tak disangka-sangka sekali. hadoi...kepada jejaka-jejaka di luar, bersabarlah..perempuan yang bek untuk lelaki yang bek, perempuan yang cantik untuk lelaki yang kacak.hehehe.ape-ape pon, doa-doakanlah jodoh dorang panjang dan doakanlah dorang berkekalan hingga jinjang pelamin ea :)



dan satu lagi bukti



p/s: hanya gurauan semata-mata. takder kene mengena pon ngan kisah sebenar. maner la dier nak kat aku. aku kete kancil pon takder, inikan pulak kete kebau cam yusry tu..hehehe. aku perasan??haha!! memang la..tengok namer blog la beb~ :p

p/s: kalau best, like la..n share kat FB ea :)

11 comments:

KyêrulL said...

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA.. nice one bro..

MissNadh said...

hahaha..kelakar la..

cis,sangat perasan la anda! haha

Erra Kyra said...

p
e
r
a
s
a
n

lah sangat....^^

zaradgreat said...

hahahaha. igtkan betul2 tadi. cessss

DiyanaMukhtar said...

hahahaha.. ni sgt lawak!

Ummu Khaulah Hasan said...

cemaSSSS !! HAHA !!

SINGGAH FOLOOW SINI. BLOG AWAK BEST !

MEH LE FOLLOW KITE JUGAK.. ;)

miss aiai said...

hehe...SANGAT BESH..! LAWAK PON ade
ups, jangan lupe follow sy...

:: Azizah Alwi:: said...

opss..memandangkan ini blog perasankan..aku pun perasan satu benda..Tuan belog ni declare dengan Lisa masa hari jadi aku oh..miahaha..tq Mr perasan sbb kau pun dah bagi tumpang sekaki untuk aku perasan jgk.. :P

masterfaiz.com said...

AMIR pun ade? takleh bla.. HAHAHA

i'm sorry ~ :P

flojerz said...

HAHAHAHAHA ! lawak x2 ! good job :)

Ayman Aryf said...

Cikgu Sir!!!!!tu wa ga...SWAG!!!haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...